ANDREA ŠIMÁŠKOVÁ

Z GALÉRIE NAŠICH ZÁKAZNÍKOV:
AUTOR: Andrea Šimášková


Andrejka je šikulka, ktorá nikdy neprekvapí. Vždy vytvorí niečo iné, zaujímavé a farebne úžasne zladené. Okrem šitia patchworku často pracuje aj s vyšívacím strojom.
Je jednou zo žienok, ktorej ďakujem za to, že som si nielen privoňala k patchworku a strojovému vyšívaniu, ale mnohokrát mi poradila, aj vo výbere strojov, nití, podkladových materiálov. Bez nej by som ešte aj dnes tieto techniky pozorovala iba zdiaľky 💓


Nedávno vykúzlila nádherné prestierania, či skôr podkafíčka, s motívom Vlčích makov. Sú spracované na vyšívacom stroji technikou In-The-Hoop. 
Použitý materiál z našej stránky www.gitart-hm.com:
Látky: Northcott - Toscana - Cardinal
Nite: Amann Isacord 40
Podkafíčka

Ako som spomínala, Andrejka neprekvapí a vytvorí zakaždým niečo výnimočné. Aj teraz skĺbila dve techniky, čím očarila mnohé tvorilky v našej skupinke na FB - Patchwork-čarovanie s látkami. Patchwork a výšivka spolu náramne ladia v súzvuku farieb, ktoré namiešala. 
Látky: Northcott - Toscana - Nutmeg, Robert Kaufman - Klimt - Štvorec-Gold
Nite: Amann Isacord 40
Vankúšik
Tašky s výšivkou pôsobia elegantne. Ktorá dáma im odolá? 
Látky: Northcott - Toscana - Black Ebony
Nite: Amann Isacord 40
Kabelka

 
Látky: Northcott - Toscana - Black Ebony
Nite: Amann Isacord 40
Kabelky

 
Deku, ktorej dizajn navrhol Rob Appell, dotiahla Andrejka do dokonalosti. Farby sú úžasne zladené, lemovanie deky je originálne a mne neostáva nič iné, iba obdivivať túto krásu. 
Látky: Northcott - Toscana - Black Ebony, Evening Shadow, Going Grey, White Picket Fence, Cardinal, Hot Sauce.
Deka - Man Sewing with Rob Appell
Andrejka bola iniciátorom vo viacerých veciach, ktoré rozbehli náš e-shop. Aj vďaka nej máme na stránke kolekcie látok, ktoré sú farebne zladené a naše zákazníčky nemusia dlho uvažovať nad tým, akú látku si vybrať. Ďakujem za skvelý nápad a ukážku, ako vyzerá jedna z kolekcií reálne ušitá.
Látky: STOFFABRICS
Obrus - Vianočná hviezda
 
Tu je ďalšia ukážka Prestierania, ušitá z kolekcie látok, ktoré sme namiešali v šopíku.
Látky: STOFFABRICS
Prestieranie - Jesenné lístie
Deka, ktorú som nazvala Hviezda, učarovala nám obom. Dokonca sme ju začali šiť spoločne, samozrejme, každá tú svoju. Avšak, Andrejka ju ušila nadzvukovou rýchlosťou a ja ju mám založenú, nedokončenú, medzi svojimi "kostlivcami". Raz sa k nej určite vrátim, musím, nielen preto, že sa mi páči, ale aj preto, že som na ňu vytvárala návod, ktorý tiež čaká na dokončenie. Nuž, je to pre mňa výzva. Časť návodu nájdete tu - Deka-Hviezda.

Nite: Amann Isacord 40
Deka - HVIEZDA

Komentáre

  1. Andrejka práveže vždy prekvapí...všetko..čo vytvorila je krásne prekvapenie. 😉👍👍👍

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára