JANA ZEMANOVÁ

Z GALÉRIE NAŠICH ZÁKAZNÍKOV: AUTOR: Jana Zemanová
Použitý materiál z našej stránky www.gitart-hm.com

PRODUKTY: HALLOWEEN
Máte radi Halloweena? Priznám sa, že z tohto sviatku mi najviac učarovali farby, motívy a ich kombinácie. Vytvárať grafiku ma zaujalo natoľko, že som strácala pojem o čase a tiež o množstve navrhnutých panelov. Vnárala som sa do spomienok na detské časy, kedy sme si z tekvíc vyrezávali svietniky. Rovnako som si to užívala aj so svojimi deťmi a balkóny žiarili všade naokolo. Túto nádhernú atmosféru som sa snažila vnoriť do svojich grafických návrhov. A veru, pohĺtila nielen mňa. 
Tieto látkové panely oslovili aj Janku, ktorá z nich vyčarila nádhernú atmosféru vo svojom útulnom príbytku. Zažiarili nielen na vankúšikoch, ale aj obrusoch, ktoré pôsobili hrejivým dojmom. Áno, cítiť tu teplo domova. Domova, ktorý dokáže takto vykúzliť žienka s tvorivou dušičkou. Každý kúsok je dokonale prequiltovaný, vypracovaný do posledného detailu a predovšetkým, vytváraný s láskou. Ďakujem, Janka, za túto atmosféru, ktorá prenikla aj k nám 💓

 

Komentáre