ANNA KORENIČOVÁ

Z GALÉRIE NAŠICH ZÁKAZNÍKOV:
AUTOR: Anna Koreničová

Použitý materiál z našej stránky www.gitart-hm.com
PRODUKT: SRDCE - INICIÁLA - na objednávku

Keď vám zazvoní telefón s neznámym číslom, poviete si: "Kto to len môže byť?" V momente, keď počujete jemný hlások žienky, opadne z vás strach z neznáma a po prvých slovách viete, že je to spriaznená duša. Poznáte to, však?
Presne toto som pocítila pri pani Anke. Dohodli sme podrobnosti objednávky a spolu sme sa tešili na výsledok. Vybrala si z našej ponuky látkových panelov, ktoré vytvárame ako originál, písmenká Z+M v zelenej farebnosti, ako svadobný dar.

Uvažovala som, akú zelenú farbu namiešať. Keďže bude určený dvom mladým ľuďom, rozhodla som sa pre jabĺčkovú zelenú - je šťavnatá (ako vzťah mladého páru). Verím, že som sa trafila do ich vkusu.
Pani Anka ušila dva krásne vankúšiky, poslala mi fotky a ja sa z nich veľmi teším. Keď je spokojný zákazník, spokojná som aj ja. Anka, ďakujem za túto skvelú spoluprácu :)


Komentáre