DOROTA STIMELOVÁ

Z GALÉRIE NAŠICH ZÁKAZNÍKOV:
AUTOR: Dorota Stimelová

Použitý materiál z našej stránky www.gitart-hm.com 
PRODUKT: VAŠE KRESBY
Keď sa zrodila myšlienka spracúvať detské kresby a tlačiť ich na látky, vedela som, že to bude úžasné. Veď, čo môže byť krajšie, ako vidieť kresby svojich detí nielen na papieri, ale aj na vlastných výrobkoch, napr. posteľných obliečkach v detských izbičkách? Takto potlačené látky sa dajú využiť aj inak - na závesy, poťahy stoličiek, vrecúška, taštičky, detské peňaženky ... nápadov je neúrekom.
Tento nápad sa zapáčil aj Dorotke a pripravili sme pre ňu látočky presne podľa jej predstáv. Poslala nám prvé fotky ušitých obliečok, ktoré ma zahriali pri srdiečku a uvedomila som si, že mi nič lepšie ani napadnúť nemohlo 😀.

Dnes mi na e-mail prišli ďalšie fotky a s nemým úžasom si ich opakovane obzerám. Sami posúďte 😊. Krása nad všetky krásy. Fotky priamo z miesta, z detskej izbičky 💓.


Komentáre