MÁRIA TIMKOVÁ

Z GALÉRIE NAŠICH ZÁKAZNÍKOV:
AUTOR: Mária Timková


Použitý materiál z našej stránky www.gitart-hm.com
PRODUKT: VAŠE KRESBY

S Majkou sa poznáme už roky, kedysi sme sa venovali rovnakej tvorbe - maľbe na hodváb. Naša prvá komunikácia prebiehala neosobne, cez internet, ale aj tak sme si boli blízke. O to krajšie bolo naše prvé osobné stretnutie. Akoby sme sa poznali tisícky rokov. Ale to určite poznáte aj vy.
Obdivovala som jej zručnosť pri maľbe na hodváb a aj napriek tomu, že som ho sama maľovala, kúpila som si jednu kolekciu (šál a kravatu) práve od nej. Dodnes má svoje čestné miesto v mojom šatníku.
Je mi potešením, že našich stretnutí bolo viac a vždy sa budem tešiť na ďalšie.
Pred časom mi poslala fotku nádhernej detskej kresbičky s hlbokou myšlienkou a nádherným odkazom, ktorú robila jej vnučka. Zbožňujem tieto kresby, deti vedia tým, čo kreslia, povedať oveľa viac, ako dokážeme pochopiť my, dospeláci.
Aj preto tieto kresby spracúvam do digitálnej podoby s obrovským nadšením, veď tieto odkazy tu ostanú ešte dlhé roky po nás ako originálne diela našich ratolestí.


Komentáre