MÁRIA MANOVÁ

Z GALÉRIE NAŠICH ZÁKAZNÍKOV: AUTOR: Mária Manová

Použitý materiál z našej stránky www.gitart-hm.com:
PRODUKTY: GRB-Vianoce-7001-O-P, GRB-Vianoce-7016-a-P, GRB-Vianoce-7014-a-P, GRB-Vianoce-7003-P-B-P, GRB-Vianoce-7002-B-P
Majka si vybrala z ponuky na našej stránke viacero krásnych vianočných panelov - obrus, behúne i prestierania. Zaujalo ma, že panel, z ktorého by som ušila obrus, Majka vyčarovala väčší vankúšik a vyzerá úžasne. Behúne zaujímavo nadpojila a vytvorila tak jeden nekonečne dlhý pás, prispôsobený dĺžke stola. Všetky výrobky sú nádherne prequiltované a spolu tvoria krásny celok. Radosť pozerať 💓
 
Použitý materiál z našej stránky www.gitart-hm.com:
Nite: AMANN MULTICOLOR 40
Dekoráciu s motívom Vianočného stromčeka lemuje quiltovaná plocha melírovanou niťou, ktorá je mojou najobľúbenejšou - 9916. Majka vytvorila nádhernú aplikáciu - stromček, ktorého vetvičky sú zaoblené do ulít. Pôsobí jemne a farebne je krásne zladený.
Použitý materiál z našej stránky www.gitart-hm.com:
Nite: AMANN MULTICOLOR 40
Fotka vankúšika, ktorú mi poslala Majka, ma veľmi potešila. Zaujal ma každučký detail, loďky, našité aplikácie, malinký krab a zaujímavo umiestnená "námornícka" šnúrka. Akoby srdiečko zakotvilo na správnom mieste, v prístave, kde býva Alex. Tieto detaily ešte viac vyzdvihol quilt melírovanou niťou vo farbe morských vĺn. Krásne premyslené.💓






Komentáre