DANIELA POKORNÁ

Z GALÉRIE NAŠICH ZÁKAZNÍKOV:
AUTOR: Daniela Pokorná
Použitý materiál z našej stránky www.gitart-hm.com

Danielka je jednou zo žienok, ktorých výrobky ma očarili pri zrode myšlienky, venovať sa šitiu PATCHWORKU. Očarili ma natoľko, že som do toho vpadla a už nie je cesty späť.
Jej tvorba je širokospektrálna. Ušije snáď čokoľvek, vždy s noblesou a typickým rukopisom značky, pod ktorou pracuje. Jej stránku si môžete pozrieť na Facebooku pod názvom DALARNA

Na našom blogu Vám ponúkame akýsi prehľad z jej tvorby, prehľad výrobkov ušitých z materiálu zakúpeného na našej stránke  www.gitart-hm.com.

Nedávno mi Danielka poslala fotku obrázku, ktorý namaľoval jej vnúčik. Každý, kto ma pozná, vie, že zbožňujem detské kresby. Táto kresba je výnimočná a výnimočný je aj názov - RODOAUTO. Fenomenálny nápad. Stretávame sa s rokokmeňom, rodostromom, ale s rodoautom som sa ešte nestretla. Dovoľte, aby som Vám predstavila skvelé dielo malého chlapčeka. Veľmi rada som toto umelecké dielo spracovala ako motív na látkový panel. Nechcela som narušiť kresbu, aby vynikol každučký detail, rukopis ... preto som iba vyčistila pozadie a prispôsobila rozmeru, na akom sme sa dohodli. Vankúšik je nádherne prequiltovaný, čím základný motív vystúpil do popredia. Danko a Danielka, bola to skvelá spolupráca 💓
PRODUKT: PANEL - VAŠE KRESBY
Keď som vytvárala grafiku s číslami, myslela som na detičky, ktoré začínajú počítať, pracovať s číslami. Prípadne detičky, ktoré majú problémy s matematikou a možno hravou formou pochopia akési zákony logiky (teda, pokiaľ nejaké sú 😆) 
Aj Danielka to uchopila ako hru a ušila Pexeso z čísel. Áno, deti sa chcú hrať. Je to nádherne nielen ušité, domyslené do posledného detailu aj s krabičkou, ale zaujímavo odfotené. Farebné pexeso na čiernom podklade vyniklo, až mám chuť sa s ním zahrať. 
PRODUKT: MC-NUMBER-B-1002-P
Dôkazom toho, že aj z malých panelov, ktorých grafiku vytvárame, sa dá vykúzliť niečo krásne a originálne, sú tieto Mini taštičky
Okrem klasického šitia PW (patchworku), používa rôzne techniky - plstenie (zatkávanie), ručnú výšivku, voľné quiltovanie, či quiltovanie podľa šablóny.
Všetky tieto techniky sú použité  aj v tomto nádhernom diele - Morris, s rozmerom je 150 x 120 cm.

Keď sa Danielka pustila do krásneho projektu AVES, doslova som onemela. Je to natoľko náročný projekt, že som naň doposiaľ nenabrala odvahu. Spoločne sme vyberali kombinácie látok, aby sa efekt tejto krásy ešte zdvojnásobil. V každom prípade sa nám to podarilo, kombinácia zlatej a striebornej je doplnená a tóny červenej a čiernej. Ako postupovala, si môžete pozrieť pri príspevku DANIELA POKORNÁ a AVES 2018. Tu je ukážka hotového TOPU, ktorý vyráža dych. Už len čakám na finále - prequiltovaný artquilt.
Aj Danielku zaujali látky Klimta - Robert Kaufman - KLIMT - ŠTVOREC - GOLD a vytvorila nádhernú taštičku, elegantnú listovú kabelku do spoločnosti.
Klimt v inej farebnosti pôsobí zaujímavio aj na peňaženke s elegantným zapínaním.
Látky -  Robert Kaufman - KLIMT - ŠTVOREC - CHARCOAL
 
Keď hovorím, že Klimta nie je nikdy dosť, tak hovorím určite pravdu. Svedectvom je aj tento artquilt (nástenný quilt) z látok - Robert Kaufman. Centrálny motív tvorí Panel Strom života.
Na začiatku som spomínala, že Danielka využíva na quiltovanie aj šablóny a tento artquilt Among the Flowers - Medzi kvetinkami prešívala pomocou quiltovacej našej ŠABLÓNY - Meander

Komentáre